jueves, 4 de febrero de 2016

Venus.


1.Una vegada has creat el personatge,el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de contemplar la mar... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre contempla la mar,per exemple:-Quines ganes de veure'l arribar,estic trista perquè em sent sola,etc... Deu línies,com a mínim,i tot el primera persona del singular.

Penso en el mar i es com el meu segon pare, he venidores del, i quan em van portar davant els olímpics em quedi sense paraules, aquest lloc on els déus governen als homes era un lloc tan esplèndid com el mar, tots em van quedar mirant , vaig poder notar l'amor que prosedian els déus, les mirades de desprisi de les deesses per destacar més que elles, per la meva bellesa, el sismisme pare dels olímpics, Zeus, va demanar la meva mà en matrimoni però no li desitjava com jo a ell, i per no estimar-lo em càstig, casant amb Hefest, però no ho volia al, però si Ares a l'ho estimava, després de ser castigada i alliberada me'n vaig anar a la platja on vaig neixer, preferia anar al mar d'estar a l'olimp, però si era haci no estaria amb Aresasi que prengui una desicion, em quedés a l'olimp per sempre, però no oblidant d'on sóc.


2.Cerca informació sobre la deessa Venus.Venus solia associar-se amb la deessa grega Afrodita i la etrusca Turan, prenent aspectes prestats de ambas.Como amb la majoria de les altres deïtats del panteó romà, el concepte literari de Venus està cobert per les robes preses dels mites grecs literaris del seu equivalent , Afrodita.La anterior deessa etrusca o llatina de la vegetació i els jardins va passar a ser relacionada deliberadament amb la grega Afrodita.Ni això, segons l'Eneida de Virgili, com a equivalent romà d'Afrodita, Venus no va arribar a tenir una personalitat tan marcada en la seva sensualitat o crueltat com la grega, encara que conservés els seus atributs i símbols, com la poma daurada de la discòrdia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario