viernes, 18 de marzo de 2016

Redaccio.

Redacció

1.Explica com ha anat el teu cap de setmana.Comença per explicar el divendres horabaixa,el dissabte i el diumenge.Mínim 20 línies.El cap de setmana des que vaig sortir de l'institut no pas res interessant, a la tarda a les 16:00 em vaig anar a caminar i va tornar a les 18:00.Merene jugue a la consola comissió i me'n vaig anar a dormir.El dissabte em vaig despertar a les 11:20 vaig estar tot el matí llegint el meu llibre anomenat la Pedra de Foc.Es un bon llibre que estic acabant i ens vam anar a Palma per comprar-me uns botins vermells nous que porto al dia d'avui i vam comprar al Carrefour menjar i per l'hora que era vam comprar unes empanades de carn i ens la vam anar menjant segons tornàvem a Porto Cristo i desidimos dinar al restaurant japonès Wok però la meva mare no estava amb nosaltres i vam decidir anar a recollir-ja que faltava 5 minuts perquè acabés de treballar i quan vam arribar estava fora de la feina i ens vam anar a men llar.Després vam tornar a casa i els meus pares es van tirar una migdiada i la meva germana es va posar a jugar a la tableta i jo a jugar a la consola.Hasta que ens vam anar a la platja a caminar i quan va enfosquir ens vam anar a dinar i quan vam acabar vam veure un peli-cula i quan acabo ens vam anar a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario